Fjåååårtiizz

Haha, ni som har min bdb kanske har sett att jag nyligen la ut en bild på Martin. Då är det nån som har kommenterat "Så jäffla hewt =3<3". Jag kollar in hennes bdb. OMG! Her heart don´t tick, cause it´s plastic! Helt otroligt....hon har äkta "fjortis-stavning" och använder ord som diiihh (dig) älsskk(älskling) och massa h:n i alla ord. Och som ni ser så skrev hon ju inte så normalt i kommentaren heller. Och hennes makeup, c´mon! Snälla, vad är grejen.
Men jag är så nöjd med mitt svar : "jasså? well, han leker inte med dockor...honeeiiiyy". Erkänn, ganska klockrent?

Nej, nu är det snart dags för en liten teater från några i klassen. Sen efter skolan drar jag hem till Martin för att sedan, imorgon, röja i Fjärdhundra!

See ya!
Amanda 

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0