Unlike Me

Jag hade sönder ett glas idag, det var från Coca Cola så det är lugnt!

Idag hände det igen: Jag somnade och åkte för långt på bussen! ALLTID ska det hända nått jävla skit när jag sitter på bussen. Ändå älskar jag att åka buss. Det är som ett äventyr. Massa med nytt folk, snygga killar och lukter i alla former. Såklart har jag alltid bälte på mig, för jag vill ju inte dö. Så mycket av en äventyrare är jag inte!

Det lilla random citatet i början av inlägget syftar då på den bojkott som jag gör mot Coca Cola Company. Jag vet inte varför jag har citatet så random där, jag gissar att jag är väldigt random. Men Coca Cola Company är skit, jag lovar! Såklart är massa andra storföretag det också, men man kan ju inte bojkotta alla företag som gör not ont. Men Coca Cola Company är pure evil.

Till sist delar jag med mig av en underbar sång, underbar röst, och såklar har sångerskan Kate Havnevik ett underbart namn...



Kate Havnevik-Unlike Me

Ha det bra!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle Coca Cola company vara dåligt?

2009-04-17 @ 17:56:46

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0