Alla hjärtans dag!

Fösta dagen på lovet har varit riktigt skojj! Va på Nickis idag med Theo och Tómas. Otroligt kul! Har precis kollat på Melodifestivalen. Amy gick ju inte vidare!

Annars har det inte hänt så mycket, bara att jag fått fler treviga kommentarer från Anonym som jag tänkte svara på:
"Den där killen" är min kusin och om du inte gillar bilderna på honom så kolla inte på dem då. Jag vet ju att du har svårt med saker, men att inte titta kan inte vara så svårt! Och nej, jag gillar inte tjejer, jag gillar Jennifer Aniston!
Men jag måste säga att det är kul att ha en fast läsare. Omogen, men du hänger med! Man tackar!

Nu ska jag försöka stå ut med smärtan jag fått efter Nickis!

Byebye!
Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte jag som kommenterat de där "gillar du tjejer" det är nån äcklig hora som vill vara mig.

Det är bara jag som är anyonym på riktigt, den andra är sämst.

2009-02-17 @ 23:36:55

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0