Daaaaarrarr!

Okej, jag och Tómas sitter på bussen för att åka hem till honom. Då börjar det ringa, jag tar upp mobilen och ser att det är ett nummer jag inte känner igen. Jag svarar och rösten säger att han ringer från nått musikbolag. Jag ba, okej. Och så säger han att jag vunnit en tävling. Jag hade vunnit två biljetter till Katy Perry och jag skulle få TRÄFFA HENNE EFTER! Jag blev helt stumm. Typ hela bussen kollade på mig! Tómas kollade på mig och jag mimade orden OMG mot honom. Han så helt förvånad ut. När jag sedan lämnat min mail och lagt på vänder jag mig mot Tómas och säger: "Du kommer inte tro det här!" Jag berättar om tävlingen och att jag vunnit. Han ba ofta! Men jag bestämde mig för att det inte va sant och att jag skulle kolla upp det på datorn när vi kommit fram.
Så här sitter jag nu och darrar, jag har fått ett mail som bekräftar att jag ska få träffa henne och jag är så jävla nervös! Asså fattar ni! KATY PERRY! OMG!

Ikväll blir det bowling, men jag kommer bara tänka på en sak!

Vi ses!
Världens gladaste Amanda!

Kommentarer
Postat av: Becca

Gu va kul :)

2009-02-18 @ 16:02:56

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0