Desperat!

Jag fattar inte att ingen vill gå med mig på Katy Perry! Eller alltså jag förstår ju om man inte kan, p.g.a. pengar. Men jag har sänkt priset till 250 kr! Jag kan inte hitta någon och här sitter jag med 3 extra biljetter och ingen att gå med! Jag får panik! Snälla, nån!?
Imorgon händer det iallafall. Jag har inte hört något mer från de i Sthlm om hon kommer eller inte, men jag tror det! Jag är så nervös så det finns inte! Plus att jag är taggad på att köa i flera timmar innan och för att jag typ måste gå hem sen för det inte går några tåg! Aah, sen gympa 8.30 på måndag. Palla?

Nu måste jag trakassera några fler av mina vänner för att få med dem!

See ya!
Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0