Feels like I´m on Drugs!

Jag fattar det inte! Jag har blivit galen! I Katy Perry! Hon är så underbar så det finns inte! Konserten va bäst, men att få träffa henne efter va något av det bästa som hänt mig någonsin. Tänk att få träffa sin idol! Asså jag är inne i nån slags saga kallad PerryMania! Jag har lust att riva ner alla afficher i mitt rum och bara ha en med Katy Perry! Jag lyssnade igenom hennes skiva idag bara sådär. Och som ni ser har jag ändrat min design till Katy Perry (det kommer gå över, så klaga inte på att jag ska byta). Det känns så härligt, konstigt, övernaturligt! Jag är så stol över att jag kan säga att jag har kramat Katy Perry. Jag har skakat hand och pratat med henne. Hon kom tillochmed ihåg vad jag hette! Det är otroligt. Jag har tagit kort med henne också med det kommer senare! Här kommer lite bilder iallafall:

Här är en på Katy under konserten! Hon är så gullig när hon skratta I must say!


Katy efter i rummet där vi träffade henne! När det här kortet togs svävade jag bland molnen!



Till sist tänkte jag dela med mig av en video på när Katy skulle visa sina skillz i svenska! Asså jag fattar inte hur hon kan vara en sådan person som hon är! Hon är världens bästa textskrivare, hon sjunger bra live och på skiva, hon är ROLIG, lugn, snäll och helt underbar! Hon är för bra för att vara sann!
Aja, här är Katys skillz och låten Hot N Cold!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, o förut va de MP;) jag vet att det går över. du borde få något att hålla dig till livet ut.

2009-02-24 @ 09:00:38

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0