Fredag den 13:e

Idag hade jag spanskaprov! Fatta bra det gick, lixom vad är grejen med Fredag den 13:e? Nerå men jag tror faktist på sånt, men inget har hänt...än!

Just nu är jag hos kusinerna, Theodor sover, Saga gör...inget, och Tómas äter Palamo (?). Det smakar apelsin, fast ändå inte! Vi "kollar" på Let's Dance! HEJA KITTY säger jag bara!
Imorgon blir det till att sörja en ensam alla hjärtans dag, träffa Dilan och gå ner på stan med Tómas och ragga! Yey!

Kommer nog inte blogga så mycket under helgen, men ska försöka!
 
Här buder jag på en bild på Saga och Theo! Gulligast


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kitty kan inte dansa typ haha okej de kan inte ja heller men de e bara tråkigt å ha med henne haha , fast carl-jan eller hur hans namn stavas e ju ännu tråkigare att titta på han gör typ ingenting , å sen den där tanten som har sjukdom i ben & armnar eller va de nu va hon gör ju typ inget heller . ;O

MEN MORGAN SKA VINNA :D !! / johanna

2009-02-13 @ 23:55:31
Postat av: Lisa

Ofta det gick bra för dig på spanskaprovet. Jag svarade typ på en grej :P

Hejade du på Kitty? Tråkigt med igår då "/

Jag håller med Johanna: Heja Morgan!

2009-02-14 @ 10:29:17
URL: http://arbiin.blogg.se/
Postat av: long

va fina strumpisar:)

2009-02-17 @ 19:28:38

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0