Grammy Award

Nån dag förra veckan läste jag om att M.I.A skulle vara med på Grammy Award även fast hon va höggravid och att barnet var väntat samma dag. Jag tyckte såklart att det va värt att titta på så jag kollade upp när det var. Söndag. Okej, men vilken tid? Jo, när brukar dessa galor gå? Precis, mitt i natten. Så jag frågar mamma om jag får kolla på det och hon svarar: "Ja, bara du inte väcker mig". Bra tänker jag och saken är klar. Jag ska alltså sova, gå upp och kolla på Grammy Award kl.02.00-05.30. Jag vaknar 5 minuter innan och gör mig redo. Jag lyckades faktist titta på hela, även om det var reklam var 5:e minut. Massa bra uppträdanden som jag älskade. Och M.I.A.? Hon va grymm! Fatta vilken mage och ändå hoppa runt sådär! Riktigt cool. Jag ska lägga in bilder när jag kommer hem och anta utmaningen jag fick av theresegarderob.blogg.se!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0