Mina vänner håller mig vid liv, musiken gör så jag andas.

Jag tänkte försöka med två inlägg på en dag, eftersom jag vill "satsa" på bloggen! Aja, i det här inlägget tänkte jag nämna vad jag får min insperation ifrån. Främst till mina låtar, men även det som får mig att gå upp varje morgon. Allt hänger egentligen ihop. 
Jag tänkte börja med vad jag hittar insperationen till mina låtar:

Människor
Alla människor har någonting underbart i sig, det tror jag på! Även en seriemördare har en mjuk sida djuuuuuuupt inom sig. Och det är det där underbara jag skriver om.

Känslor
Den mesta av insperationen kommer från mina och andras känslor. Även från känslor som man aldrig upplevt men man saknar mer än något annat. Jag ser mig själv som väldigt känslo-kall, eftersom jag nästan aldrig gråter. Inte till film, skolavslutningar eller p.g.a. fysiska känslor. Men mina vänner (vad jag har hört) känner otroligt mycket för mig. Så man kan säga att istället för att känna någonting själv, ger jag mina känslor till mina närmaste. Eller?
Fast det är klart jag har känslor, men jag visar dem aldrig. Och det är så jag vill ha det.

Vänner
Majoriteten av insperationen kommer från mina vänner. Det underberaste människorna som finns i HELA JÄVLA VÄRLDEN! Jag lovar och svär!
Det är just p.g.a. dem som jag går upp på morgonen, p.g.a. dem som jag alltid tänker:"Det kunde ha varit värre". Om inte dem fanns skulle det absolut inte kunna bli värre! När jag hade det skit hemma, dem va där! Och det kan jag aldrig tacka dem tillräckligt för! Jag hoppas att det verkar som att jag iallafall försöker, för det gör jag! NI ÄR UNDERBARA!

Mina vänner håller mig vid liv, musiken gör så jag andas. Det är så jag funkar!


Kommentarer
Postat av: millan

Du, vi måste ses snart ju,polers<3

2009-02-05 @ 18:28:01

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0