Jen A

Idag fyller då världens coolaste Jennifer Aniston år! Första gången jag såg henne var jag fast! Alla säsonger me Friends och 8 filmer med henne finns i min hylla! Hon är grym! Och för att inte tala om att hon är snygg! Hon fyller alltså 40 år! Om det är plastikoperation eller naturligt skiter jag i! Här är hon:


I like!

(Anonym om No Hate!:
Du svarade inte ens på det ja skrev.
Visst du kanske dricker för att du älskar att visa att du finns.
Jag dricker för jag gillar känslan.

Svar: Och du är forfarande anonym!)


Vi ses!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

din mamma är anonym =O =O =O

2009-02-11 @ 16:04:49
Postat av: therese

din mamma är anonym? vad är du för tönt? ingen säger så

2009-02-11 @ 20:36:22
URL: http://t
Postat av: Anonym

Jag trodde att smiliserna gjorde de uppenbart att jag var allt annat än seriöst.

2009-02-11 @ 23:15:35
Postat av: Anonym

gillar du tjejer ?

2009-02-13 @ 23:53:15

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0