Proving Ground

Igår hände detta: Melodifestivalen, gissade rätt på vilka som skulle gå vidare, Anton brännde popcornen, Oskar spelade WoW!

Ja, idag har jag pluggat ekonomi. Sen, resten av dan har jag suttit och redigerat en bild. Jag började vid 12 och blev klar nu (17.25). Det tog alltså EVIGHETER!
Här är iallafall bilden före och efter:
Före:


Och efter:


Som ni ser har jag byt ut Tony mot Martin (Mothy). Skuggan är ändrad. Jag har copy/paste:at hela jävla gatan, lite av husen bakom honom och så mycket mer. Jag är nöjd!

Nu ska jag plugga lite mer och typ skriva lite på en låt och sen ska jag dö!

Hare bäst!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du ha den där killen hela tiden? bara snuskig bild

2009-02-13 @ 23:47:26
Postat av: Anonym

Varför ska du ha den där killen hela tiden?

bara snuskig bild

2009-02-13 @ 23:48:39

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0