Us Girls We Are So Magical!

Kom igen! Give A Chick A Chance! Jag försöker ju bara blogga, måste du hacka på allt jag skriver? Jag fattar inte! Katy Perry är enligt mig världens bästa låtskrivare. Vad du tycker skiter jag fullständigt i! Måste alla tycka som dig? Aldrig att det kommer hända! Och vem fan säger att man önskar att någon såg ut som Pamela Anderson? Hon är ju fejk hela hon! Hon har inget att komma med förutom hennes operationer och inplantat!
Om jag älskar Katy Perry och hennes musik så låt mig göra det!

Som ni märker så har Anonym varit framme igen! Hans/hennes kommentar tog jag bort eftersom jag tyckte den var så otroligt onödig och töntig, precis som han/henne själv!

Idag har det inte hänt så mycket. Åkte till skolan fast jag inte hade någon lektion innan föräldrarmötet (vilket jag fick veta sen) så jag åkte hem igen. Nu sitter jag bara här och...tjae lyssna på Katy! Jaizze, vilken förvåning!

Nej nu ska jag hitta på någon annat, typ PS3! Yes, you heard me!

Vi ses!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en han.

2009-02-24 @ 18:53:24

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0