Music Iz My Drug!

Ja, jag ska försöka sluta ändra design! Men nu är ju Katy-designen borta, lucky all you HATERS där ute! Ni HATERS vet inte vad bra musik är, inte ens om den skulle hoppa fram och mörda er en vacker sommarkväll!
Dagens händelser:

*Skola - helt okej faktist. Jag menar jag går på Rosendal, man kan inte ha tråkigt. Okej, ironi, men iallafall bättre än mina förra skolor fo´sure! (Sorry 9b:1<3)

*Bussen hem - Joro. Snackade med Martin och han sa att han skulle komma till oss imorn. Yey!

*Planer - Jag frågade Martin om han och jag skulle starta band. Han va jättepå! Han är lagom bra på trummor! Han har det i sig. Sen jag på gitarr såklart, och sång. Vi blir typ som Ting Tings : En sångare och en trummis! Ting Tings är riktigt bra så det är väl okej. Men om du kan spela bas eller keyboard, hör gärna av dig. Såklart får du höra av dig om du inte kan spela och bara vill ha skoj, för det är det som är grejen. Och SÅKLART får du vara med om du tycker Martin är snygg. Han kommer tycka du är snygg också, hur du än ser ut. Han tänder på allt och alla!
Jag har alltid velat spela i band så jag hoppas det blir av!

*Katy Perry - Jaaaa.....

*Gitarr - Går upp efter maten och sätter mig på mitt rum, låser dörren och börjar klinka. Håller på med en låt just nu som jag vill ska bli klar!

*Fira - Det är helg!

Det är nog allt. Nästa vecka får jag träffa alla igen, hemma hos Cessan. Ska bli skoj!
Just det, jag fyller snart! Mamma och Pappa (och Göran...) ska vara borta dagen jag fyller så jag funderar på att utnyttja det och ha nån slags "fest". Nån som känner sig manad att komma? Kan bli kul.

Nej nu måste jag gå, Oskar ska spela sitt jävla WoW! TÖNT (som dig Anonym)!

Vi ses allihopa!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tycker du att jag är en tönt?

2009-03-01 @ 21:19:31

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0