No Hate!

Okej, visst uppskattar jag att det är många som läser min blogg och så! Men hur jävla feg får man vara om man har synpunkter på det jag skriver och är anonym!? Det är klart jag vet att ALLA tonåringar inte röker, dricker och/eller snattar! Och att det finns andra anledningar till att dem i så fall skulle göra det. Det jag menade var ju att alla på nått sätt är beroende av uppmärksamhet från våran omgivning. Snälla! Och det där med texten i slutet av mina inlägg, BIG DEAL! Det är väl iallafall min blogg! Jag håller fast vid den! Du får gärna fortsätta läsa och kommentera, men snälla våga då stå för vad du säger.
(Och jo, många som är med i Melodifestivalen är med för att dem vill ha uppmärksamhet. Majoriteten av dem som är påväg utför i sin karriär vill ha en plats i programmet för att inte bli bortglömda.)


Och nu till lite bilder från Grammy Award: M.I.A. (som alltså uppträde på galan!), John Mayer, Katy Perry och söta Zooey Deschanel!



Plus många fler!

Tjae, jag antog ju utmaningen av theresegarderob.blogg.se att lägga upp den sjätte bilden från Mina Bilder, vilket blir den här:

(Roligare än så blev det inte)

Nu ska jag gå och plugga, men vi ses snart igen. Och jag ser fram emot alla trevliga kommentarer! Undrar vad som ska klagas på i det här inlägget!? Att jag är förvånad över att M.I.A. uppträdde fast hon var höggravid? För det kanske vissa tycker är helt normalt...Eller kanske att jag tycker att Zooey Deschanel är söt? För då menar jag ju att John Mayer är ful...

Ha en bra dag! No hate!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarade inte ens på det ja skrev.

Visst du kanske dricker för att du älskar att visa att du finns.

Jag dricker för jag gillar känslan.

2009-02-10 @ 20:51:51

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0