Vad händer med Amanda Söderberg!?

Idag spelade jag upp min låt på musiken för dem i klassen. Jag fick en kommentar från Miranda: "Du va bäst, Amanda!" och från Marianne: "Asså jag typ fick din låt på hjärnan!" och från Tomas: "Fan va bra du sjunger!".
Det är kul att man uppskattas när man gör det man gillar bäst! Spela min musik för andra. Och jag kom just på att det här var första gången jag spelade upp en av mina låtar för massa personer (förutom min vänner då då). Om jag ska vara ärlig så var jag inte så nervös innan. Jag tänker inte så mycket på vad det är jag ska göra så brukar inte bli nervös. Jag bara kör mitt race! Sen efter ville jag bara upp och köra mer.
Men på tisdag blir det allvar, då ska jag spela upp den för hela klassen! Hjäääälp!
Såklart så var ju alla andra riktigt bra också! Riktigt kreativ klass med bra låtar!

Sist vill jag bara säga att jag håller på att bli CRAZY! That´s right! And the reason is....ni gissade rätt! Katy! Vad gör hon med mig egentligen? Jag är fast! But it feels GOOD! Citerar Brittan: "You drive me crazy, I just cant sleep. I´m so exited. I´m in to deep. Oh, crazy. But it feels allright. Baby, thinking of you keeps me up all night!"
Stämmer precis!

Vi ses!
Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0