Papapapokerfacepapapokerface!

Nu är den här, sommaren. Det innebär sol...eller?

Så, jag och resten av musikgruppen framförde stolt Pokerface (av Lady Gaga) för alla ettor idag. Jag är riktigt nöjd. Plus att det kom med på film så snart läggs den ut...måste vänta på Lori först!
Men vi stod iallafall framför allt folk med våra outfits och memorerade koreografi, ganska nervösa. I slutändan blev allt bra, trots vissa onödiga "småsaker" som förseningar o.s.v. från en viss person. Jag vet att hon inte läser min blogg, men jag tänker inte ge ut några namn!

Glad sommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stäng av den där jävla musiken som startar när man går in här, vad får dig att tro att dina läsare har samma musiksmak som dig och vill hära en dålig jävla låt varje gång de bara vill läsa lite?

2009-06-13 @ 18:40:46

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0