Picture Perfect

Något jag gillar jättemycket är att covers.
När det kommer till tidningar måste jag nog säga att jag går efter utsidan (för en gångs skull) och inte innehållet. Jag köper alltså tidningen för dess framsida. Okej, vissa tidningar är inplastade så man måste gå efter dess cover...om det inte är en tidning man vet innan att man vill ha.
Addicted som jag är så köper jag alla tidningar men Jennifer Aniston på framsidan. Galet, sjukt, whatever....jag vet!

Men iallafall, covers är ju det man satsar på när man ska ge ut en tidning med en framsida. Man satsar lite extra helt enkelt. Man betalar höga summor för att få precis det man vet att läsarna vill se. Naket, mode, allt!
Här är några riktigt grymma tidningscover:

Katy Perry

Jennifer Aniston

Lady Gaga

Justin Timberlake & Christina Aguilera

Jag vet inte vad det är med den sista, men jag bara älskar den!
(Det finns såklart fler grymma covers, men vem orkar att sitta och googla flera timmar i rad?)


Sen finns det ju oxå riktigt snygga CD-covers, men det får bli en annan dag!

See ya!

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0