"Problem"

Jag kom på att jag måste ta mitt "problem" i mina egna händer! Jag ska komma på något intressant att skriva om...MEN VAD!?

Jag skulle kunna tipsa om låtar, men eftersom jag typ alltid är först med att höra en låt så kan det vara ganska jobbigt att få samma problem som jag brukar ha: låten är redan sönderlyssnad när den kommer ut på radion och alla runt om dig nynar påden och man blir galen. 

Jag skulle kunna tipsa om filmer, men de filmer jag kollar på är antingen bara med Jennifer Aniston, någon av Resident Evil-filmerna eller nån som alla redan sett 100 gånger!

Däremot skulle jag kunna ge er lite tips om coola hemsidor, men då är det ju såklart ingen som har samma intressen som jag har och tycker att dem inte alls är coola!

Men va f*n ska jag skriva om då??
Hmmm, jag har väldigt mycket koll på vad som kommer upp på bio, ny musik, vad som händer med kändisar och övrigt skvaller i skola mm. Kan det vara något??
Vi får se om jag fortsätter på den linjen!

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0