2Epic!

Nu är håret äntligen färgat! Det nästan precis som jag ville ha det. Men nu är det bara vänta och se om det kommer sitta kvar, eftersom jag nu har misslyckats med färgningen två gånger innan den här....så håret mår nog inte så bra just nu. Hoppas verkligen inte att det ramlar av! Eller är det bara en myt? Ja, jag är orolig iallafall!

Igår skrev jag en sång. Asså inte för att skryta men....den är GRYM! Jag känner att jag verkligen lyckats den här gången! Martin och jag har bestämt oss för ett namn också: 2Epic! Utropstecknet ska vara där också (tror jag, jag kom på det nu, haha! Måste säga det till Martin). Kommenter gärna vad ni tycker om det namnet! Låten jag skrivit heter Too Epic, men det betyder inte att tvåan står för too. Det är liten ordlek...2=Too och 2=Two. Vi är två stycken i bandet. Ni fattar!!
Vi har även planer på att spela in våra låtar i en studio. Det kommer bli grymt!

Idag är ganska soft, men samtidigt ganska tråkig. Typ inga lektioner och en lång håltimme innan lunch!
När jag kommer hem ska jag finslipa låten och sedan blir det Greys Anatomy. Asså jag fatade inte det där med varför Izzie såg Denny. Hoppas det blir mer klart idag!

Vi ses, ha det bra!
Amanda

Kommentarer
Postat av: therese

jag tycker namnet var snyggt!

och de dr me håret haha jag vet inte heller om det är en myt men se det från den ljusa sidan, ramlar det av kommer du kunna ha peruk o då kan du ha vilken frisyr och färg du vill varje dag:D så ser jag på det iallafall haha

2009-03-25 @ 19:09:27
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0