8 dagar kvar!

Ännu en dag avklarad, ännu en helg väntar! Tiden går så fort. Imorgon om en vecka har jag levt i 17 år, med andra ord: jag fyller år! Jag vet inte om jag längtar så speciellt mycket. Jag har ju redan fått världens bästa present: En kram av Katy Perry! Inget kan nog toppa det! Fast mitt party kommer nog inte vara så pjåkigt endå. Måste fixa lite låtar till PS3:n så man kan digga lite!

Idag blev det inte mycket skola, men jag har bestämt mig för att satsa lite mer på att jobba hemma också. Jag får aldrig nått gjort utanför skolan. Massa spanska just nu...
I helgen händer det inte heller så mycker. Jag har så tråkigt liv! Fast lite skoj blir det imorgon hemma hos Tómas, hoppas jag!

Det känns som att jag bara skriver om vad jag gör om dagarna. Förut var det mer "djup"(se citat-tecknen runt om!)  i det jag skrev, nu är det bara boring! Fast som sagt, jag måste få lite insperationspåfyll ibland!

Hoppas du får en bra dag och en roligare helg än min, så ses vi!
Amanda

Kommentarer
Postat av: long

life without music, MUCH more life than with music!!

2009-03-16 @ 11:50:25

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0