Black & Gold

Nu har det gått en vecka sen jag träffade Katy! Wow, asså jag fattar det inte riktigt helt än.

Idag har jag jobbat hemma så jag kan få ihop pengar till att köpa ett trumm-set. Sen blir det kul!
Vi har några namn men inget bestämmt. Tänker inte avslöja något än förrens deadline datumet 21/3 (för er som bryr er).

Imorgon ska jag träffa Johanna på stan. Det va länge sen man gick på stan med någon. Brukar ta en sväng efter skolan, men då är jag oftast själv.
På onsdag ska jag troligtvis hem till Sonja också. Det va länge sen man träffade henne! Plus att jag ska hem till Cessan på lördag. Vilken reunion-vecka!

Idag gjorde jag en till bild i Photo Pos Pro:

Inspererades av covern som hon gjort på Sam Sparrows Black & Gold(länk) ! Hon har sån underbar röst!
Man kanske inte ser så bra på bilden men det står:"Cuz If You´re Not Really Here, I Don´t Wanna Be Either!". Sparrow är en riktigt bra låtskrivare och som ni vet så är det sånt jag faller för. Så kombinationen av hans låt och hennes röst är helt underbar!

Ha en bra vecka!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Lori

re: HAHA (a) vilken lättnad, kände mig lite som ett psykoo som typ hade en blodig handske på huvet HAHA! :) Tack desamma föresten - du ägde alla så hårt!! :)

2009-03-03 @ 20:26:22
URL: http://panossian.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0