C´mon!

Idag var jag i Knivsta hemma hos Sonja. Så kul och träffa henne igen. Vi typ lagade mat och...det va nog det vi gjorde! Fast vi pratade också. Godaste maten blev det också: Stuvade makaroner och falukorv!
Sen fick jag åka tåg hem baklänges, och jag tycker det känns som om man åker bakåt i tiden! Det gör det!

Nu är jag hemma och ska strax kolla på Greys Anatomy. Meredith=Bitch, Izzie=Crazy, alla andra=What!? Jag älskar det!

Och en sak innan jag går! SNÄLLA ANONYM, SLUTA KOMMENTERA! Jag fattar inte vad som är ditt problem! Om du inte gillar min blogg, läs den inte. Om du inte gillar Katy Perry, läs inte min blogg. Om du vill vara störig, ta ditt så kallade liv och gå och hacka på dem som förtjänar det! Jag har fan inte gjort dig nått. Och om det är så att jag vet vem du är! FUCK YOU!

Ha det bäst!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slutar kommentera om du ger tre altenativ på vem du tror jag är i nästa inlägg.

2009-03-04 @ 21:34:44
Postat av: long

haha du å ditt åka baklänges:) lät inte som du hade så kul hos mig;) du glömde skriva om spikmattan...:p

2009-03-05 @ 10:00:33
Postat av: Amanda

jo, det va jättetrevligt! :P å spikmattan va kittlig!

2009-03-05 @ 11:03:41
URL: http://amandasdrom.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0