Gratulationer och smisk!

Igår sydde jag en t-shirt! Okej, jag sydde den inte! Men däremot tog jag gamla, för små, tröjor och klippte ut trycket och sydde fast det på en t-shirt. Jag tror jag lägger ut en bild när jag kommer hem. När jag kommer hem ska jag fortsätta med min andra som jag börjat på. Asså det är skitkul att göra saker som man sedan kan använda! Prova det!

Nu har vi svenska. Boring! Alla hatar läraren, och kan nästa förstå varför. Hon ska alltid hålla på att skylla på oss att vi kommer försent fast det är läraren innan som drar över på tiden! Ahh! Vi har hållt på med referat i typ flera veckor! Snälla, så dåliga är vi inte så vi behöver all tid i världen!

Idag fyller Johanna år! Grattis!

Nej, nu måste jag lyssna! Annars blir det smisk!

Bajbaj!
Amanda

Kommentarer
Postat av: therese

haha men de e ju iallfall en början på din sykarriär:P nice!

2009-04-07 @ 00:16:43
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: johanna

TACKTACK svarar nog lite sent men a ;O

2009-04-22 @ 22:10:48
URL: http://jagskoja.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0