O.o

Typ inget som händer i veckorna längre. Man har ju samma rutiner hela tiden, det blir tråkigt efter ett tag.
Man går upp, åker till skolan, åker hem, sitter framför datorn, går upp och skriver musik, går och lägger sig. Så ser det ut för mig typ varje dag!
Idag kommer iallafall Martin till mig, och i helgen ska vi köpa trummorna så va kan starta vårat band. Henrik (min morbror) ringde nyss också, och sa att han skulle lämna av Theo och Tómas hos oss i kväll. Yey!

Nu har jag strax spanska, fast jag vill hem!
(Och nej, jag kommer inte gissa vem du är anonym! Du kan ju stå upp för vem du är och säga det själv!)

Ha en bra fortsatt dag!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej

2009-03-06 @ 11:16:07
Postat av: felicia

ey anpnyma tuffingen !:@ ja ska kutta dig viruellt om du inte sluat mucka mot min homie!:2@....

aja men hej amanda:P

2009-03-07 @ 12:11:13
Postat av: Anonym

Hej Felicia.

På internet kommunicerar vi med text, och så länge du inte vill framstå som en idiot så stava inte fel på var och varannat ord. Idiotjävel.

2009-03-08 @ 02:19:43

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0