Söndag på bussen!

Sitter på bussen hem, jag hoppas batteriet till mobilen räcker! Helgen har varit fylld med repande, tv-spelande och halsont. Jag hade så ont i halsen igår så jag kunde inte prata. I fredags var jag och åkte skateboard. Så klart så går mina favoritbyxor (som jag nu inte fattar att jag hade på mig!) sönder! Om jag slänger byxorna kommer jag klippa ut en liten fyrkant ur dem, för det va dem byxorna jag hade på mig när jag träffade Katy. Sjukt jag vet, men jag kan inte hjälpa det! Alldeles nyss, innan jag åkte till bussen, kollade Martin och jag på The Hitchhikers Guide to the Galaxy. Så grymt bra film. Och jag älska Zooey som spelar Trillan. Hon är även så grymt lik Katy! Jag lägger ut en bild sen! Men det coola va att vi kollade på filmen på Youtube! Hela filmen finns i 12 delar. Så sjukt olagligt av publiceraren och så sjukt bra för den som vill titta. Fast böckerna är så klart bättre. Iallafall den första, eftersom det är den som filmen är baserad på och den enda boken jag läst hittills... Nej, nu ska jag njuta av resten av bussresan, med Katy i lurarna! Vi hörs! Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0