The taste of her Cherry Chapstick

Ont i vaderna! Mycket ont! Just nu är produkten Hot&Cold in my heart. Det är typ en slags kylbalsam. Så skönt att ha på!

Idag var det dags för min grupp att redovisa lite om Arktis. Det gick ju skitbra! Fast vi drog över på tiden med typ 10 minuter, vilket betyder att vi höll på i en halvtimme!
Sen efter så bar det av till Fyrishov. Det gick bra för mig och alla andra var riktigt duktiga! Jag vet att jag sagt det förut, men jag tycker att Smip08 är så bäst! Alla är så otroligt duktiga! Sen kom iallafall Henrik och Theodor. Theo skulle på vattengymnastik. Fast vi badade lite i äverntyrsbadet först och hälsade på några smippare. Jag vet inte vad dem tyckte, men om någon i klassen läser det här: Nej, han är inte galen! Han är autistisk! Haha!
Sen var jag med på vattengympan, det va riktigt kul. Dansa och sjunga i vattnet, underbart! Man känner sig så ung, för man är ju trots allt snart hela 17 år!

Men när jag kom hem blev jag riktig chockad. För på bänken låg ett brev adresserat till mig. Jag öppnar och i brevet ligger ett Cherry Chapstick! Och gissa hur jag vann den! Jo, en tävling. Asså jag känner mig lite rädd. Jag har nu alltså vunnit två sms-tävlingar gällande Katy Perry! Jag vinner liksom aldrig nått! Weird! Men det bästa var att det verkligen va ett Cherry Chapstick. Den luktar så gott! Körsbär!
Så här ser den ut:




Nej, snart är det Desperate Housewifes. Får inte missas!

Ha det underbart!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad najs ;)

Kul å få en massa saker, då blir man glad i magen (Y) <3

2009-03-17 @ 21:42:33
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0