Tisdag

Fortfarande sjuk, men åkte till skolan endå för att inte svika min grupp. Fast känns som jag gjort det endå eftersom jag fick ett meddelande postat på min wall på FB. Jag skulle tydligen ta med kamera. Såg det nyss så lite försent. Aja, hoppas det funkar endå.

Idag ska vi kolla på The Last King Of Scotland. Vet inte varför men, men. Senare blir ner på stan och köpa två nya strängar till elgitarren. Tror det är en B-gitarr där strängarna inte är sådär jättebra. Hoppas de nya håller bättre. Har redan hunnit skriva tre låtar till bandet, på ca. en vecka. Vad får jag allt ifrån? Det kanske inte är bra, men det är mycket! Jag gillar den senaste jag skrivit och vårt första fan Tómas gillar den första jag skrev!
Vi skulle egentligen giggat idag, men vi får ta det nån annan dag.

Nu måste jag gå till filmen.
Ha det bra!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga en sak..

Det heter inte gigga när man "tränar" med bandet, det heter repa.

Gig är ett framträdande.

Repa är träning.

2009-03-10 @ 11:52:16
Postat av: Amanda

Ja, det har du rätt i ;) repa!

2009-03-10 @ 12:31:54
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: lori

re: hihi tack pluttan!

2009-03-10 @ 20:24:24
URL: http://panossian.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0