Trångt!

Äntligen helg! Man uppskattar verkligen all ledig tid man får så här långt in på terminen. Just nu sitter jag på bussen på väg till Enköping för en titt på nyöppnade Ungdomens hus. Ska bli trevligt. Ska träffa Martin också. Det blir väl en pizza på vanliga stället. Man har minnen därifrån! Just nu sitter jag ihopklämd med väskan i knät och min, ganska helrosa, skateboard mellan benen! Ska bli så skönt att sitta så här i ungefär 30 minuter till! Igår kom mamma och pappas handledarbevis, så nu är det bara ut och köra! Eller kanske inte direkt, kan vara smart att träna på grunderna först! Man känner sig så vuxen helt plötsligt! Allt går så fort, för fort! Hmm, jag tror jag ska skriva en sång om det! Haha, vilken snilleidé! Nej nu ska jag nog sova lite! Ha en underbar helg! Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0