Got to be said!

Ett helt inlägg till just dig Anonym.

Först hackar du på min blogg och mina åsikter.

Sedan
hackar du på mina intressen och insperationer.

Sedan hackar du på in klass, som du inte alls vet någonting om.

Sedan hackar du på mina vänner.

Du är fan helt dum i huvudet. Du säger: "På internet kommunicerar vi med text, och så länge du inte vill framstå som en idiot så stava inte fel på var och varannat ord. Idiotjävel."
Hur tänker du egentligen? Tänker du över huvud taget? Är det bara du som försöker vara något du inte ens är i närheten av, perfekt? Och det vi alla undrar, och samtitdigt har svar på: VEM ÄR IDIOTEN EGENTLIGEN!? DU!
I början kunde jag acceptera dina åsikter, men när du sedan började kommentera för att håna mig och det jag skrev har det bara blivit irreterande! Säkert det du ville, så nu kan du sluta!

Och en sista sak, jag vet vem du är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du vet vem jag är.

Skriv mitt namn då.

2009-03-09 @ 18:08:25
Postat av: Lori

Vilken jävla omogen tönt! :)

2009-03-09 @ 22:28:07
URL: http://panossian.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0