Blond?

Fortfarande sjuk. Yr och illamående. Ändå lyckas jag sitta framför datorn, what?

Tänkte att det kanske är dags att färga håret snart och jag har tänkt mig nått ljusare. Inte überblond, men typ röd-orange-blont.
Jag har haft alla möjliga hårfärger:

Rött


Svart


Blont


Brunt

...och allt där i mellan. Tyck gärna vad ni till vad ni tycker!!

Annars rullar allt på. Snackade med Martin på telefon igår. Eftersom vi inte kan träffas den här veckan fick vi träna lite över telefon. Det funkade jättebra, så det blir nog på det viset mycket framöver!
Taggad inför Greys ikväll, såklart. Jag har även hittad två nya, riktigt bra låtar: Im In Miami, Bitch - LMFAO och Pusher - Henok Achido feat Sophia Somajo. Makes you wanna move!

Ha det bra!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahh! Jag tycker att det ska vara mörkbrunt!!

Eller brunt iallafall. Det är fint <3

2009-03-11 @ 14:25:07
URL: http://arbiin.blogg.se/
Postat av: JOHANNA THE BEST !

DE RÖDA ;D tycker iaf jag haha :D <3

2009-03-12 @ 11:45:13
URL: http://jagskoja.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0