Swarovski iz tha ting!

Igår var jag på stan med Johanna! Kul att träffas igen och det är så kul att vara med henne för hon är så klantig. När skulle ta ut pengar till exempel, så tryckte hon på "avbryt"-knappen HELA tiden. Och det va inte ens med mening!
Men vårt mål var att köpa presenter till Maggan och Cessan. Och vilka otroligt bra presenter vi hittade! Iallafall till Maggan! Asså guuh vad hon kommer bli glad...eller inte! Haha!
Men vi gick i snöregnet och jag va hungrig, Johanna ville hitta presenterna, och jag var hungrig, Johanna hade redan ätit, jag ville ha mat! Så tillslut gick vi till McDonalds och tog en paj (och jag tog en McChicken Jr).
Sen när vi skulle åka hem så satte vi oss först i tågstation för att vänta. Då sa Johanna världens roligaste grej, som man egentligen måste ha varit där för att fatta! Intresseklubben antecknar....

Idag i skolan så hade vi dem efterlängtade redovisningarna av våra svenska-arbeten. Bilden skulle modernisera en saga/myt, för att sedan skriva ner det på en tillhörande bild (eller i en slags bok, vet inte riktigt). Musiken skulle skriva en låt om en saga/myt och draman skulle dramatisera en utländsk saga/myt. Alla var så otroligt bra! Vilken klass måste jag säga! Jag är så stolt, och glad över att jag inte bytte!

Idag har jag jobbat för att få pengar till trummsettet, som såklart han som ägde sålde! Bara att leta upp ett nytt! Bandet ska bli av. Det lovar jag (typ)!

JUST DET! Jag läste Katy Perrys blogg idag och undrade vad ordet/namnet swarovski bettyde. Tydligen så är det ett slags kristaller , eller själva formen på dem, eller vad de innehåller. Jag vet inte riktig, men kristaller är det iallafall. Jag googlade ordet och hittade de här hörlurarna:

De är otroligt grymma, och tydligen så är det så att om något har blivit swarovski:at, så har det massa kristaller på sig! Typ som dessa föremål:





Njut av dessa underbara bilder, det finna man kan göra om man swarovski:ar upp saker och resten av dagen!
SMIP08, ni är bäst!
Amanda

Kommentarer
Postat av: Lori

re: HAHA (a) vilken lättnad, kände mig lite som ett psykoo som typ hade en blodig handske på huvet HAHA! :) Tack desamma föresten - du ägde alla så hårt!! :)

2009-03-03 @ 20:20:19
URL: http://panossian.blogg.se/
Postat av: Lori

re: HAHA (a) vilken lättnad, kände mig lite som ett psykoo som typ hade en blodig handske på huvet HAHA! :) Tack desamma föresten - du ägde alla så hårt!! :)

2009-03-03 @ 20:23:41
URL: http://panossian.blogg.se/
Postat av: Lori

re: HAHA (a) vilken lättnad, kände mig lite som ett psykoo som typ hade en blodig handske på huvet HAHA! :) Tack desamma föresten - du ägde alla så hårt!! :)

2009-03-03 @ 20:26:00
URL: http://panossian.blogg.se/
Postat av: Lori

re: HAHA (a) vilken lättnad, kände mig lite som ett psykoo som typ hade en blodig handske på huvet HAHA! :) Tack desamma föresten - du ägde alla så hårt!! :)

2009-03-03 @ 20:26:32
URL: http://panossian.blogg.se/
Postat av: Anonym

SMIP08 SUGER

2009-03-03 @ 20:30:53
Postat av: Nicklas

Gu va snygg din blogg har blivit!



Sv: jag är inte så nöjd, men tack:)

2009-03-03 @ 21:34:46
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0