Yesterday waz crazzzy!

Jag måste börja det här inlägget med att säga: FÖRLÅT! Jag känner mig så jävla taskig! Det va inte så jag hade tänkt mig att det skulle bli! Ni är riktigt bra vänner, och jag hoppas ni hade det trevligt de första timmarna.
Jag måste även säga: TACK, för att ni tog hand om oss.

Igår fyllde jag som sagt år. Det firades med grillning på altan och sedan Robinson...elelr iallafall för vissa. Johanna, Becky och jag hade annat för oss. Den här natten har jag inte kunnit sova alls nästan! En Becky som vandrar runt och frågar efter Martin. Johanna som inte ville sova, så jag hotade med att Martin skulle komma och göra henne med barn om hon inte försökte somna. Det var galet helt enkelt!

Det jag fick denna födelsedag var: Pengar (1900kr), en äppelpaj och en blåbärspaj, godis, godis, mascara och säkert nått mer...
Tack för igår iallafall!
Ha det!
Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0