Amandas Dröm

När jag vaknade imorse hade jag en underbar känsla i kroppen. Jag hade en dröm som inte går att beskriva. I drömmen svarade jag ja på en fråga, en fråga jag aldrig trott att jag skulle få, och speciellt inte av den personen.
Det går inte att beskriva! Jag tänker absolut inte säga vad jag drömmde, eftersom det är något som jag helst vill ta reda på om det kan vara så att drömmen på nått sett stämmde. Jag har funderat länge på om det kan vara så, men är inte säker än. När jag är redo, berättar jag! Kan dröja länge....

Igår var jag kines i skolan. Jag hade svart hår och två bollar i håret med ätpinnar igenom. Vi hade redovisning om Kina. Alla i matsalen kollade på mig, och jag som trodde att folk stirrade annars. Nu vet jag att det är så...
Bild kanske kommer senare.

Och angående bilden jag la ut med rubruken USCH: UUUUUUUSCH!!! Snälla! Finns inget mer att säga...


Ha de bra!
Amanda


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Amanda! Måste du vara så hemlighetsfull?

Nu blir jag ju nyfiken :O <3

2009-05-13 @ 17:12:49
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0