It´s very nice

Valborg började dåligt. Kompisarna ringer och de sitter och myser på Ropaberget! Jag ville dit. Men jag va me Martin i Fjärdhundra. Martins mamma stack typ efter en kvart, så Martin och jag strosade runt i "centrum". Vi hittade inget att göra så vi la en stor sten bakom ett däck på en parkerad bil, och satte oss sen och gungade. Vi drömmde oss bort in i framtiden då vi båda bor i Californien. Ja, it may never happen, men drömma skadar ingen.
Sen ,typ vid halv tolv, blev vi hämtade av Martins pappa. Vi stack till hans polare och där va det fullt ös. Eller inte...Det va typ sex pers där. Alla va skitfulla! Fast typ två av dem va finnar så vi hade skoj ändå. Jag sa åt Martin att säga ordet "pippeli" högt. Han gjode det och jag börja asgarva, likaså de andra som förstod vad det betydde. Martin va inte en av dem så han sa "it´s very nice". Jag höll på att garva ihjäl mig. Sen när jag sa vad det betydde började alla asgarva dem med! Sen fick man ju smaka av deras dricka, så dagen blev räddad.
(Undrar du nu vad ordet betyder? Lämna en kommentar!)

Hoppas alla har haft en bra helg, och jag hoppas vi ses igen eftersom jag kanske har ihjäl mig själv p.g.a. alla skolarbeten jag inte har gjort klart och som ska vara klart tills på måndag...

Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev för ett tag sen att alla tonåringar dricker för att få uppmärksamhet, gör du det också därför?

2009-05-05 @ 15:27:04

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0