Katheryn Elizabeth Hudson



My Own Monster



Last Call

Mer känd som Katy Perry!
Detta var alltså innan hon blev känd! Älskar hennes röst! Hennes båda föräldrar är kristna pastorer, och växte därför upp med Gospel. Hennes första album släpptes 2001 och var just ett gospel-album.



Broken (feat The Matrix)


2004 spelade hon ett album med The Matrix, men albumet släpptes aldrig.

Ingen kan väl ha undgått någon av hennes låtar "I Kissed A Girl" eller "Hot & Cold". Jag tänker därför inte lägga ut dessa låtar. Däremot lägger jag ut låtarna "Rush" (som hon gör tillsammans med Ferras) och "Starstrukk" (en remix på den redan existerande låten "Starstrukk" av och med 3OH!3.





Rush (feat. Ferras)



Starstrukk (feat. 3OH!3)



Jag är såklart in love med alla hennes låtar! Kommentera nu lite förslag på låtar och vad ni tycker att jag ska skriva om!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0