Fredag!

Idag var det skolafoto, det gick bra. Fick lite panik imorse bara. Hittade inte kläderna.
Alla i klassen blev säkert perfekta!

Imorn är det kulturnatten! Längtar! Hoppas på att träffa många gamla och nya vänner och inga som kan ställa till det för en, ordentligt!
Har inte så mycket mer att säga. Jag vet att det här är en sån där tråkig blogg som bara handlar om vad jag gör om dagarna, men just nu händer det som jag sa förut inte så mycket.

En grej jag funderar på dock, det är det här med idol. Många av mina vänner har sagt att jag borde söka, men jag har såklart sagt nej eftersom jag vet att jag inte är så bra. Men det skulle ju vara kul och ändå testa. Det kanske är någonting man ska göra nån gång i livet? Ja, jag vet inte. Då får någon annan vara med oxå! Du?

Vi ses!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: milla

Men hörrö, du e faktiskt helt yberärligt så grymt bra på att sjunga, du mååååste fan söka, Mando äger<3

2009-09-20 @ 19:06:01

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0