Helgen/Idag

Ja hörni. Helgen. Helt jävla grym lördag! Vi var i Nyby i nån jävla lokal som vi egentligen inte fick vara i. Men vem brydde sig, det va fest! Barnvakt på söndagen. Sammanfattning...



Idag var det skola som gällde. Sen det roligaste med måndagar (och onsdagar) är repandet med mitt skolband. Vi har inget namn än, kom jag på nu. Måste ta och bestämma nått med killarna.
En ny utmaning för mig är att jag i bandet spelar bas och sjunger samtidigt(spelar som sagt gitarr annars). Det har jag aldrig gjort förut, men jag tycker det går förundransvärt bra! Jag tycker vi låter riktigt bra oxå. Vi har börjat med crushcrushcrush av Paramore och Pieces av Sum 41. Riktigt skoj som sagt!

En annan rolig grej är att 3 personer läser min blogg. Eller iaf kikar in! Anonym syns inte till. Hallå vart är du!?

Vi hörs!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är här.

2009-09-07 @ 19:57:22

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0