Historialektion (under)

Jaha, nu sitter man här och försöker skriva en liten uppsats på två sidor om ett favoritställe/minne/advent här i Uppsala. Jag har valt att skriva om centralstationen. Det går väl sådär. Längtar mest till helgen, men vem gör inte det? Jag vet fortfarande inte om klassfesten blir pga brist på lokaler, men jag hoppas innerliggt att det löser sig! Sen har jag o johanna gjort upp lite planer inför Kulturnatten. Hoppas det blir skoj det med!

Just det, en viss person är i skolan idag för sista gången. Känns så jävla tråkigt att hon ska åka. Men jag hoppas på en bilresa ner till Spanien nån gång efter jag har fått körkort (om det nu blir så). Ja, jag hoppas. Inget planerat dock.

Igår kollade jag på halva Watchmen online. Ganska coolt att det finns sidor för sånt oxå. Fast hur lagligt det är det vet jag inte...är inte så orolig över sånt heller...
När jag kommer hem ska jag kolla vidare på den, och sen ta och kolla på Juno eller nån med Jennifer Aniston. Vi får se! Vill ni ha länk, skriv en kommentar.

Nej nu måste jag fortsätta skriva om stationen! 
Hejdå och ha det bra!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0