Tillbaka?

Okej, jag ska försöka uppdatera liite mer...men vafan, inget händer ju nu för tiden.
Fast helgen va ju helt okej. Inflyttningsfest/kräftskiva hemma hos morbror. Roligaste jag gjort på länge!

I helgen blir det fest (hoppas jag) med klassen och 1orna. Hoppas det blir lyckat för det kan bli riktigt skoj. Har alltid skoj med SMIP08 iofs..

Annars händer det som sagt inte så mkt. Kompisar som åker bort o så, tråkigt. Vissa trodde jag inte ens jag skulle sakna så här mkt, men jag gissar att man verkligen inte vet hur mkt man gillar någon förän denne är borta!


Men ska försöka uppdatera i skolan o så! Så om nån läser det här, TACK för att du kanske bryr dig lite iaf!


//amanda

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0