Shawty

Helluu, sista dan på lovet...känns ju sådär! Har ju den där jävla ideologigrejen att göra men kommer ingenstans! Önskar att det va någon jag kunde få prata med, men jag vet inte om nån i klassen vill hjälpa mig...

Aja, igår va AWSOME! Va hemma hos Milla, som fyllt år. Det va grymma människor där, så jävla underbart! Alltifd lika kul o se alla igen.

Ett tips: "Auto-tune the news". Tre personer som auto-tune:ar amerikanska nyheter. Så låter ju underbart bra! Haha, kolla in det.

Tänkte bara skriva det, blää!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nykterist javisst, alkoholfritt fritt <3 Hur kul kväll som helst <3

2010-03-01 @ 20:07:32
URL: http://arbiin.blogg.se/
Postat av: Milla

Shiet vad skoj det var asså. <3

2010-03-02 @ 22:13:58

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0