SJUK

Okej, bara så alla vet så har jag varit sjuk i snart 2 veckor. Jag känner mig fortfarande sjuk, men nu i form av migrän (kraftig förkylning annars). Det är skitjobbigt att vara sjuk, eftersom jag missat jättemycket i skolan!
Menmen, vad ska man göra?

Funderar på att spela in en ny låt till Facebook/bloggen. Antingen en cover på Tik Tok (Ke$ha) eller någon Lady Gaga, typ Pokerface, eller Beyonce, Sweet Dreams. Eller så spelar jag in en egen låt. Jag vet inte rikigt...om någon läser det här så kan ni ju tycka till...

Idag ska jag annars bara hem till kusinerna och öva lite till mitt nya jobb, och sen hem till Cecilia för att fira henne! Ska bli skoj!

Aja, hejdå!
//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spela in din egen..... vi vill höra :)

2010-02-15 @ 08:06:27
Postat av: Lisa

Spela spela spela! Spelar inegn roll vad för du spelar så fint att man vill lyssna ändå!! <3

2010-02-17 @ 08:24:41
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0