Älskar när man älskar sina låtar!

Okej, dags att komma tillbaka nu?
Jahapp, nu sitter jag i skolan. Intressant....

Så, vad händer hemma? Jo, jag har några riktigt bra låtar på G. Jag älskar när man älskar sina låtar. Och det är så kul när man kommer på sig själv med att nynna på nån av dem! Det är ännu roligare när vänner kan gå och nynna på något man gjort, eller till och med sjunger med. Det är något av det underbaraste som finns! Min högsta dröm är såklart att någon annan än jag själv, och folk jag känner, ska gå runt och nynna på något jag skrivit. Hur underbart skulle inte det vara?

Nu fattas det bara lite rep med Martin och såklart någon att spela upp det för. Jag tror jag ska snacka med Martin och se om vi ska köra nått när jag fyller (21/3). Det skulle vara grymmt kul!

Vi har för övrigt spånat på ett namn, eftersom vi inte tyckt att de andra har passat, eller så har det namnet helt enkelt varit upptaget...Men nu har vi (typ) kommit fram till "Or I Mean, Hello" eller som vi brukar skriva "OIM.H". Och vad fan betyder det. Tjae, grejen är att Martin brukar säga "...eller jag menar...ööhm, TJA!" varje gång han har sagt något konstigt/random/helt onödigt. Så det är mest internt!

Nej, är ni glada att jag är tillbaka nu då? Lite kanske? Nehepp okej...

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina låtar äger sönder alla andra. Så det så:P Roligt namn:)

2010-01-19 @ 17:44:30

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0