FU Monday!

Jag blir ALLTID lika ledsen när Oboyen tar slut! Vad ska jag nu dricka? VAA!?
Och så kom jag på mig själv idag att köpa massa tuggummi och en fet jävla dougnut! Jag har ju godisförbud (frivilligt) så köper massa annat gott istället. INTE OKEJ!!

Aja, inte mkt har hänt, förutom att jag som vanligt blivit besatt av en låt.
I Like - Keri Hilson
SÅ JÄVLA BRA!!

Nu ska jag plugga spanska. Gick ut med MVG i 9an. Nu ligger jag väl nånstans på G. Det är bara för att jag skolkar från lektionerna pga att läraren är så jävla dålig! Tror jag ska byta grupp, men vad ska jag säga till min lärare då?
Happ, får väl sluta helt då...


HEJDÅ XoXoXo!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem har du i spanska? Jga har ju Florence och hon är jättebra :) Hoppas att det löser sig iallafall. Puss <3

2010-01-29 @ 18:41:23
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0