LEDIG!!!

Jag hatar när man får halsont bara för att det är så jävla kallt i rummet! Inge skönt!
Idag är första dan jag är ledig på 2 veckor! Fyfaaan va skönt det är att inte behöva göra nånting! Bara sitta och slappa!

Men imorgon blir det jobb igen, fast jag tjänar typ 350kr på en dag, så det är chill!

Fresten så har jag fått ett skitbra erbjudande! Min morbrors fru har en barnshow som tydligen fått ett erbjudande att uppträda på Ålandsbåten. Så nu har hon frågat om jag vill spela gitarr åt henne. Ska bli kul!


Nej nu ska jag tillbaka till min lediga dag!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Milla

Gud vad kul. Du kommer att vara awsome (stavning?) :)

2010-01-30 @ 18:45:24

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0