Måndag!

Helgen är över, och här sitter man, skittrött i skolan. Såklart var första lektionen inställd, men det får ju hela klassen veta först när vi är i skolan...

I helgen va jag hemma hos min morbror för att sätta ihop lite film från Thailand, åka skridskor och för att sedan åka in till stan för att fira min moster. Vi käka på en Thai-resturang. Grymt god mat! Sen gick vi in på nån pub, helt okej.
På söndan (igår) hände typ ingenting. Skrev lite på mina låtar, och kolla på en halv film (The Descent).

En grej jag har problem med när jag skriver låtar är att jag aldrig riktigt avslutar dem. Jag börjar skriva och när jag väl inte kommer på nått mer att skriva lägger jag låten åt sidan. Sen nästa gång jag ska skriva så kommer jag på nått nytt, som inte alls passar i den förra låten. Då börjar jag på en ny. Så jag har jättemånga ofärdiga låtar.
Fast igår hittade jag en gammal ofärdigskriven låt som jag gillade jättemycket. Så nu har jag börjat jobba vidare på den. Jag fastnade för den lilla biten jag skrivit direkt, så jag tror låten blir grym!

Aja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Millan

Du är så jäkla cool, vet du det. Att sitta och skriva en massa åtar sådär är så häftigt:P

2010-01-19 @ 17:46:29
Postat av: Lisa

TITTADE DU PÅ THE DESCENT? Det är typ den värsta film jag sett i hela mitt liv! <3

2010-01-20 @ 11:15:24
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0