Ordbajsning!**

Idag, idag, idag! Har jobbat hela dagen, och jag luktar lagård nu! Inte så najs, men jag gissar att jag vant mig vid den här lukten för länge sen...nästan.

Elin, Eddie och Martin är här. Vi har så skoj så!
Annars händer inget, men tänkte jag skulle uppdatera så jag kommer in i nån slags rutin så jag kan uppdatera min lilla skitblogg lite mera!

Längre inlägg kommer väl när jag har nått av skriva om? Låter logiskt tycker jag...
Visst händer det saker i livet som jag valt att inte skriva om, men jag vill inte förstöra mitt rykte som mystisk. Ja, folk tycker tydligen det. I can't blame 'em!

Skrapade ihop ett litet inlägg ändå, ser man på!


Lady Gaga ft. Wale - Chillin'

Byebye!

**Rubriken kommer med all säkerhet användas flera gånger!

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0