Svar!

Hej igen. OMG va folk kikar in min blogg! Folk jag inte ens visste läste bloggen/läser bloggar över huvud taget har berättat om saker dem läs om i min blogg. Det är sjuuuukt!

Aja, tänke svara på kommentarer jag fått.

Till:
Lisa: Nej, vi kollade på halva filmen. Det blev så sent så vi va tvugna att gå till sängs (EJ TILLSAMMANS!!). Men det vi såg va grymt läskigt ja!

Milla: Tack! Så jävla gullig du är, det värmer det du säger!

Anonym: Tack till dig med! MEN, va inte anonym snälla. Jag hatar det...men jättesnällt av dig!


Hmm, jag borde väl typ göra Geografi...men nej! Jag orkar inte även om det är en uppsats på tre sidor. Idag har jag spelat lite gitarr. Det nya låtarna börjar låta riktigt bra nu, alltid kul. Hoppas Martin vill vara med och spela när jag fyller, eftersom DU som läser det här är bjuden!! Bra vaaa!?

Aja, nu ska jag göra nått kul!
Ses!

Kommentarer
Postat av: Milla

Party, party. Jippie:P

2010-01-20 @ 22:02:26

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0