...

Hejsanhoppsan!

Idag har varit en underbar dag. Det var estetdag på Grand med musik, konst och teater. Teatern var helt underbar! Finns vissa i klassen som är helt grymma på att agera. Det är sjukt! Jag är stolt över att gå i samma klass som dem, faktiskt!
Åh, jag vill bara gå upp på en scen någonstans och bara köra...och få folk att känna det jag känner just nu. Fan va underbart!

Imorgon har jag spanskaprov vilket jag borde plugga till. Men det blir inget med det. Fatta att jag gick ut 9an med ett MVG och förmodligen kommer få ett G i slutbetyg i år. Jag tyckte faktiskt om språk då och en bit in på 1an. Jag valde till och med Spanska 5 som Individuellt val. Men det är nu bortbytt mot matte C. Skönt det, eftersom jag av nån anledning tappat intresset för språk helt. Det är synd det!

Ska även läsa en bok till imorn, som inte alls är utläst. Jag fattar inte vad jag gör om dagarna. Jag får ju inget gjort. Jag har blivit så slarvig. Inte kul!

Jaja, nu måste jag försöka plugga iallafall!

Ses!
//

Kommentarer

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0