Sen, äcklad, snurrade jag vidare i vårsolen.

Var hälsad!
Idag traskade jag ner till staden för att köpa modernare teknologi, vid namn USB-minne. Allt gick utmärkt. Men en sak som är värd att nämna är att jag tror mig bestämt att jag såg en dam jag gick i samma klass som när jag var i yngre dagar. Närmare bestämt i tredje årskursen. Att jag inte är helt säker på om det var denna individ var för att hon var täckt med kladd i ansiktet. Det var inte en vacker syn, och jag förstår inte hur hon kan gå runt på det viset. Sen, äcklad, snurrade jag vidare i vårsolen. Jag ramlade in på TeknikMagasinet och hittade mitt portabla minne. Sen försökte jag förgäves att slå en signal till min trogne följeslagare MartinKusin. Men han hade av någon förunderlig anledning fått för sig att ha sin mobila telefon avslagen. Så jag kunde inte nå honom. Men om han inte ville mottaga gratis fika i mitt sällskap så får han skylla sig själv! Sen blev jag uppsökt av min bror Anton och han hade en undran om jag skulle vilja följa med honom och min far hem. Jag tackade ja och blev snabbt upplockad strax utanför Tandläkaren. Sen, efter en utomordinär resa hem, tog jag mig en bit hembakat bröd. Det smakade utmärkt! Nu sitter jag och bevakar Claudia i Let's Dance. Jag håller mina tummar på att hon vinner.
Men hörni, mina trogna läsare. Nu har jag inga fler ord att dela med mig av. Vad säger ni om att vi talas vid senare?
Godnatt och dröm sött! Jag håller ett hjärta varmt för några av er, det vet ni vid!

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, du skriver så roligt<3

2010-03-17 @ 09:51:32

Kommentera här mina vänner:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0